It's Time To Joke And WOW

Tbilisi Hug Day 2012


მართალია ცოტა მოგვიანებით ვწერ მაგრამ არაუშავრს ხო ვწერ.

მოკლედ ეს დღე იყო ერთერთი ნათელი წერტილი ჩემს ცხოვრებას, რომელის არასდროს დამავიწყდება.
ვიმხიარულეთ და გავამხიარულეთ ხალხი თბილისის ქუჩებში. მართალია ზოგი უპატრონოებს გვეძახდა მაგრამ მე ის მახარებდა, რომ მოხუცებს უხაროდათ ჩვენი დანახვა და ჩვენი ჩახუტება. ზოგი იმას ამბობდა, რომ ვერ წარმოვიდგენდი ამ ასაკში თუ ვინმეს მოუნდებოდა ჩემთან ჩახუტებაო.

ქუჩაში მივდიოდით და ვთხოვდით, რომ ჩავხუტებოდით მათ.  ჩაკნორისის სახით ვინც იყო მე მაგალითად არაფერს ვეუბნებოდი და გვერდში ჩავუვლიდი მაგრამ აი ჩემი მეგობარი რამდენმა გამოისტუმრა ცივი უარით :დ არადა ვეუბნებოდი, არგინდა ბიჭო მაგათ ნურაფერს ეუბნებითქო. უცხოელები გაიხარე არაფერზე გეტყვიან უარს. ესმით მასთ ეს საგანი. ჩავეხუტებოდით და ბედნიერ მადლობასაც გადაგვიხიდნე და ბედნიერ დღესაც გვისურვებდნენ ხოლმე.

თუ დავინახავდი ვინმე მარტო იდგა და იღიმოდა მივდიოდი ჩასახუტებლად თუ უარს მეტყოდნენ მაინც ვეხუტებოდი, იმიტომ, რომ ვხვდებოდი ვერ ბედავდნენ. მერე უხაროდათ რო ვეხუტებოდი.

მე ცოტა ექსტრემაური ჩახუტებები მიყვარს 1-2 მეტრიდან გადმოხტომით და ზევიდან დაცემით. :დ ამიტომ იყო რო 3 დღე ნეკნები მტკიოდა. ერთს გოგოს იმდენჯერ ჩავეხუტე რამისარია ცოლად მოვიყვანეთქო მერე ვხუმრობდი :დ

კარგი იყო კარგი, შემდეგშიც აუცილებლად მივიღებ მონაწილეობას ასეთ აქციაში და თქვენც მოგიწოდებთ, რომ ასეთ ახალგაზრდულ და მხიარულ აქციებს შემოუერთდეთ.

ზოგს ეგონა, რომ ეს პოლიტიკური აქცია იყო და ზოგიერთმა ჟურნალისტმა ასეც მიიღო (ყLOL)
მე არავითარ პოლიტიკურ აქციაში არ მიმიღია მონაწილეობა არასოდეს და არც მივიღებ, რადგან არ მაინტერესებს ეს პოლირიკა, მიხედონ იმათ ვისი საქმეც ესა…

ისე არ შემიძლია არავღნიშო, რომ კომპიუტერს ჩავეხუტე. დავიწყეთ თუარა მსვლელობა რუსთაველიდან თავისუფლების მიმართულებით, გზაზე შევნიშნე ერთი ბიჭი, რომელსაც პროცესორი ეჭირა ხელში, ეხლა მე ამას გამოვტოვებდი? მივედი და ვთხოვე შეიძლევა ჩავეხუტოთქო და ჩავეხუტე. მას ალბად გიჟი ვეგონე მაგრამ ჩაკნორესთან ჩახუტებას ისევ ეგ მერჩივნა, მაგარი გამიხარდა. :დ

სახლში რო მოვედი დედაჩემს და ჩემს დასაც ჩავეხუტე და გავუზიარე ჩემი გრძნობები.

ეს დღე იყო დღე, რომლის წუთებიც არასდროს არ დაიკარგება.

მადლობა ყველას. სითბოსთვის.

http://www.any.ge/hugging-international-day-tbilisi/

დაამატე კომენტარი

