It's Time To Joke And WOW


რას წამოვადგენ მე? ისეთს არაფერს! რატომ ვსაუბრობ ჩემზე? არვიცი. არმიყვარს ჩემსთავზე საუბარი, მაგრამ მინდა რაღაც ისეთი გითხრათ რაც მაწუხებს.  მოკლედ მიყვარს სიცილი და მხიარულება, ხუმრობა და კიდევ ბევრი სიცილი ზოჯერ როცა შეიძება სერიოზული სახე მიიღო მაშინაც კი გავიღიმებ მაგრამ არასერიოზულად არმივუდგები თემას. შეიძლება ასმიგამო ზოგს არასერიოზულ ადამიანად მოვეჩვენო მაგრამ ასე ნამდვილად არა… შეიძლება რა ხშირშემთხვევაში ასეა ფიქრობს ის ვინც კარგად არმიცნობს. შეიძლება მე ვიცნობდე კარგად, მაგრამ ის არმიცნობდეს.

დაძაბულ სიტუაციაში, რატომ უნდა იყო სულ სერიოზული, არსჯობია გავიღიმოთ პატარათი და გავწი გამოვწიოთ ჩვენი ტვინის ნაოჭები პრობლემის გადაწყვეტაში, რომ დაგვეხმაროს, კი რატმოაცარა. ზოგჯერ ძალიან კარგია. მთავარი ხო განწყობა… ფსიქოლოგია ეს ისეთი რამეა არაფერი არხდება, მასზე დიდი რამეა დამოკიდებული. იმედი ბოლოს კვდება და ოპტიმისტი მკვდარიც შეიძლება გაცოცხლდეს და პესიმისტი ჯანმრთელიც შეიძლება მოკვდეს.

მოკლედ ვისთანაც ურთიერთობა მქონია და მაქვს, ზოგს არმოსწონს, რომ სულ ვიცი, წერილებში სმაილებს ვწერ და ასეთი რაღაც რაღაცეები. მეტყვიან და აღარ მივწერ აღარ გავუცინებ, მაგრამ ეს მხოლოდ 1-2 წუთი, საათი ან დღე გაგრძელდება, მერე ისევ ვაგრძელებ ჩვეულებრივ ჩემს ადგილზე დაბრუნებას.

არმომწონს ქუჩაში ყველა წარბზემოთქვემოთაწეულდაწეულშეჭმუხნული რო დადის. დაინახავ შეყვარებული წყვილი გაივლის, მეგობრები გაივლიან სიცილით, მხიარულებით და ხალხი დაბღვერილი უყურებს. რა აცინებთ ამათო.  მე? მე მეღიმება და მიხარია რო სხვებს უხარიათ.

რისთვის მოვედით ამქვეყნად? პრობლემები რო ვაგვაროთ? საჭმლის ფურლი რო ვაკეთოთ? შვილები რო ვიყოლიოთ და ბოლოს ყველასგან მივიწყებულები წავიდეთ იქ სადაც არვიცით რახდება? არა იმისთვის მოვედით რომ ვიცხოვროთ და არა ვიარსებოთ. არსებობა ზუსტად იმას ნიშნავს რაც წინ ჩამოვღვალე. ცხოვრება კი იმას, რომ გაერთო, ისიამოვნო, კეთილი საქმე აკეთო, სხვას დაეხმარო – ის დაგეხმაროს, გაუცინო – გაგიცინოს, წახვიდე და წამოხვიდე. რათქმაუნდა ყველას აქვს პრობლემა მათშორის მეც ძალიან ბევრი, მაგრამ ბევრმა არიცის, და ვერც შეამჩნევს მე თუ რამე პრობლემები მაქვს. არაა საჭირო ქუჩაში მყოფ ბოდიში და მათხოვართან მიხვიდე და ელაპარაკო შენ როგორ გიჭირს.

რატომ გადავწყვიტე ამ პოსტის დაწერა? იმიტომ, რომ მწყინს როცა სხვას არმოსწონს რო ვიღიმი ან უბრალოდ აი🙂 ამ სმაილებს ვწერ. ნუ რათქმაუნდა ჩემი პოსტები ისე არ დაიწერება, რამოდენიმე სმაილი, რომ არეწეროს. რეალობაში რასაც გამოვხატავ იმ სმაილს ვწერ ხოლმე, ეხლა მე აი ასე ვარ😐 რატო? არვიცი, დავიღალე ალბად, ან ისევ განვიცდი იმას, რომ ჩემი ასეთი🙂 სმაილები არმოსწონთ სხვებს. მართალია ჩემთვის არაქვს მნიშვნელობა სხვა რასიფიქრებს, ჩემზე როცა მე ჩემთვის სასიამოვნო, რამეს ვაკეთებ და სხვებს არაფერს ვუშავებ, მაგრამ ის ვინც ჩემთვის რაღაცას მაინც ნიშნავს უკვე მწყინს და განვიცდი მაგრად.

ჩემი მეგობრები თუ წაიკითხავენ ამას, გაუკვირდებათ, შეიძლება არიცოდნენ ეს ყველაფერი.

კი მეუბნებიან შენ სხვანაირი ხარო მაგრამ მე არვარ სხვანაირი, კი შეიძლება ვარ მაგრამ თქვენზე მეტი არაფერით, პირიქით, თქვენ ჩემზე ზემოთ დგახართ, და ყველას ვაფასებ ვინც იმსახურებს ამას.

მიყვარს ადამიანები, მიყვარს ცხოველები, მიყვარს მცენარეები, მიყვარს ბუნება, მიყვარს ოჯახი, მიყვარს და-ძმა, მიყვარს მშობლები, მიყვარს ნათესავები, მიყვარს სიცილი-მხიარულება, მიყვარს მოგზაურობა, მიყვარს მუსიკა, მიყვარს სიყვარული, მე თქვენ მიყვარხართ!

მე და ჩემი მეგობარი, რომელიც ასევე ძალიან მიყვარს, მაგრამ მას არაქს პრობლემა როდესაც ვიცინი, თუნდაც უაზროდ ვიცინოდე. მეგობარი არა უბრალოდ ძმაა. ისეთი ძმა არა აი ბიჭებმა რო იციან ძმაკაცებს, ძმებს და რავიცი რას აღარ ეძახიან მაგრამ ერთმანეთს დედას აგინებენ, თორნიკე ჩემი ძმაცაა, მეგობარიც, ძმაკაციც, ნათესავიც, და მეა რა.

Comments on: "მე, შენ, ჩვენ, ის, ისინი, ანუ ჩვენ." (2)

  1. პოსტს რო ვკითხულობდი მეგონა ჩემ თავზე ეწერა🙂 მეც ვცდილობ სულ გავიღიმო,ქუჩაში,სახლში,სკოლაში,.სულ როგორ იცინიო,აბა რა ვქნა,ვიტირო?! :დ ბევრს არ ესმის ეს,მარა სუ თუ დაღვრემილმა იარე გაჭედავ ადამიანი! მეც მეუბნებია სხვანაირი ხარო,მარა რა მაქ სხვანაირისა ვერ ვხვდები :დ :)) მოკლედ ეს პოსტი 99.99% ჩემზეა მგონი.

    • მე, შენ, ჩვენ!
      ხო ეგონები განსხვავებული სხვასავით შუბლშეკრული რომარდადიხარ.

      ერთ მთვრალს კითხეს
      სულ რატომ სვავო?
      აბა ამ ცხოვრებას ჩემმა მტერმა უყუროს ფხიზელი თვალებითო!

დაამატე კომენტარი

